Monday, February 10, 2014

DELAY NO MORE

我覺得有必要記錄一下我自昨天起黑無可黑的黑仔。

因為太愛今期教的細路唔想請咁多假,所以決定只是早少少走趕13:11去廣州東的車,結果買飛時被告知車會延遲到13:30,那還好呀,去到都只係15:30咋嘛,咁咪買囉。
現在想起,在starbucks熱水燙傷手應該是一個先兆...

話說買完飛,去starbucks望住個閘口,諗住差唔多先落去,想幫杯芙蓉花茶加蜜糖時,因佢湛得太滿而燙傷手,紅左又痛... 都算... 望住個閘口望到13:30都仲未放人入去,廣播話會delay到13:45,好啦,1345喇,終於放人入去喇,去到e道就塞住左,唔俾人過喎,都算喇,等左陣過左關,又要坐係侯車室等上車,等到2點幾終於上到車,滿心歡喜諗住都係4點幾到啫,點知! 2點幾上車等到3點幾先開車,個一刻頹坐係車廂,我真係想落返車返屋企...

因為東鐵電纜問題,逐個站停又開得慢,我四點幾先出到香港...
去到廣州東已經5點半,廣州同事keep住一直打俾我,叫我落左車買飛先,咁落左車我咪衝去買飛囉,竟然! 冇哂飛,夜晚既車一張飛都冇! 咁我咪衝返落去買和諧號去深圳囉,買左21:10的車,就搭的宜去舞團喇。

去到個個等我食飯,食完飯等開場,我的同事們未等到開場已經走左,即係... 剩返我一個自己返香港,8點開場,睇到8:35走,我係廣州只逗留了短短的兩個幾三個鐘,好奢侈...

如果那一刻,你認為我已經好黑仔,我想話你知,黑開係真係有條路。

21:00去到廣州東站,諗住實無死啦,等多10分鐘咪上車開車囉,我入到侯車室先知架車又DELAY!! delay到21:36,個侯車室多人到! 好難先搵到個位俾我頹坐,21:30先上到車,上到車夠鐘佢又唔開,等到差唔多10點先開,個下真心驚,如果架車delay得好犀利,我點返香港...

和諧號落左車便要走一段都幾長既路先去到羅湖,那條路是上次在澳門睇完堂又買唔到飛又排唔到早D返香港的船結果好夜先去到深圳過完關出來的那條路,人還是那麼的多,想起那次在澳門等了很久的船等到炆等到頹,和這次一樣,真心地一個女仔行個度係有D驚。

還好之後順利過關,但當我以為黑仔黑一日咪算囉,原來唔係,今日延續我的黑仔運...

ps. DELAY NO MORE,我尋日係心入面真係講左好多次!

No comments: