Thursday, December 23, 2004

我沒談戀愛的力氣

當全世界以為我在蜜運中,很抱歉讓大家失望,我一直都是單身
真不知道自己那裡像在蜜運,那裡像在談戀愛中,拜託
佳節當前,我通常都是拿著單身的身份渡過,
有什麼問題,誰說佳節一定要和情人渡過的
請那些真關心我的人假關心我的八卦人,不用那麼著緊我的感情生活,
我沒有在蜜運!!!


「集齊人 熱鬧鬧哄哄 唔扮野 借借力擁抱
 自有了愛的器重 用力抱擁未怕面紅
 抱抱裡沒界限 像這歌
 抱過了便快樂 別再躲
 抱抱裡沒秘密 像這歌
 首先放開耳朵 聽真我」

2 comments:

Anonymous said...

我係你屋企!我係屬於真關心你既八卦人~
其實一直以黎,我地都以為你同阿怪係一對
點知原來你係單身,定係同阿怪已經散左唔話我地知呀
hahahahahahaaaaaaaa

duncan

said...

mr. duncan,你冇問題呀嘛,
有咩野唔可以當面係我屋企對住我講,要鬼鬼祟祟黎留言仲要差d我睇唔到,
我幾時同阿怪蜜運,係你地成班麻甩佬係美國冇野講冇野玩,黎拎個topic黎講咋嘛,
唔好再搞我啦!
多謝你份禮物?