Wednesday, May 05, 2010

Superhero

近來連看了兩齣superhero的電影,然後身邊的人都在說我迷戀superhero,come on,我都冇睇未來警察,點算迷戀superhero。
但當我今天又買了件batman tee時,我想說,我可能真的迷戀superhero。

看了kick ass和ironman2,要二揀一的話,我還是會選kick ass,反傳統的東西總是比較吸引,雖則其結局還是脫離不了那條formula。ironman2是典型superhero film,竟然有sam rockwell,真係嚇親,事前完全唔知有佢份,剩係睇佢都好開心,不過結尾略嫌爛,鋪排左個幾鐘,竟然出招咁既野就同我KO左合奸角,唔係呀嘛...

說回superhero film,其實最好看還是batman: the dark knight,極度好睇!!

這個星期原來很忙,明天和唐文龍去opening party再去lkf喝杯酒,星期四和jane去做神秘顧客食pizza express一餐,星期五去聽forum,星期六去唱畸,星期日公司有show,計埋尋日星期一去睇戲,今日係唯一一日留係屋企食飯hea的一晚。

No comments: