Tuesday, February 02, 2010

我要發洩一下

本來這個時候,我應該上了床預備去睡覺好讓明天有精神上班再對住份newsletter或廣告。
但,我真係燥底,已經好耐未試過燥底到要上黎寫野發洩一下。

對於深夜收到老闆email send野俾我做或有野交低,我縱使看到那一刻燥但下一秒仍可照舊玩樂。但當我收到封email,是先斬後奏,佢自己做左一大輪野,零通知下,再叫我去執手尾,一個電話都冇,用腦諗下都知你叫人幫手做野撥個輪通知好正常啫,send封email黎算係咩,仲要叫人唔好怪你先斬後奏喎,又或者你當我係咩...

其實我可以做到好狠,但點解要迫到我咁,我討厭你email的語氣和態度,和先斬後奏,無論你之後再send幾多個email黎,又或者你突然醒起有電話呢樣野打黎要我幫手,我都唔會做,唔係我玩你,而係你自己做緊D唔make sense既野。我覺得既然你都俾得起咁貴運費啦,自己寄返去加拿大啦。

發洩完,但唔代表我會幫你做野,你始終要承受你先斬後奏帶黎既後果。

No comments: