Tuesday, December 26, 2006

手牽手,一路到盡頭

聖誕節正如新娘所說「放棄christmas party黎參加喜宴」。

隔鄰哥哥結婚,總算由細識到大,也結伴玩耍過,所以一定要放棄狂歡來出席。
在上年謝師宴的地方,但這次是大宴會廳,一入到會場,真的像上年謝師宴般,和人們寒暄一番,便吃蛋糕什麼的,姐姐很漂亮,哥哥著adidas型爆全場。

等到八點,姐姐做emcee,先播一對新人由相識至現在的照片slide,然後兄弟團手執禮炮歡迎新人入場,再由律師公證註冊,新娘讀誓詞時已經想喊,但我想講個律師勁唔掂囉。
之後到致謝環節,又係播住舊相slide,各自多謝父母、姐妹、朋友、同學、同事同狗,好感動,感動到想喊,可能因為識左太耐,以前又一齊玩既關係,真係好感動。新娘已經喊到痴哂線,哥哥講到自己狗仔lucky都好感觸,而姐姐仲喊到眼都紅哂。

新年又多兩封利是lu,祝peggy&tommy白頭到老永結同心啦,睇住哥哥咁鐘意BB仔,快d生返個,再請我地去飲啦。

手牽手,我們一起走,把妳一生交給我,
昨天不要回頭,明天要到白首,今天妳要嫁給我。

currently listenging:今天你要嫁給我(陶吉吉xJolin)

No comments: