Sunday, November 26, 2006

重朔記憶

reconstruct自己的記憶,當年我去的是Zermatt和Geneva,現在我卻大寫Bern & Luzern。
我很喜歡Zermatt,至今仍喜歡,因為當時可以在上完馬特洪峰,在山上跑呀跑呀跑後,下來吃一個2瑞士法郎的hamburger,然後坐在球場旁獨自看瑞士男男女女打排球,那天很高興。
Bern & Luzern,中世紀的城市,熊之首都和彩虹彼岸。

星期一拿了scholarship,只想快快手拎完錢就完左件事。本來要上10點堂,但呀paul明顯地為了趕paper起唔到身而請假,所以去了唱畸。然後返去換衫,等eddy講野,再去social吹水,拎完錢便食野再social影相,然後我愉愉地走了。
看了king of comedy,但verdy又病左,一個二個輪住病,最後make-up咪又係我地最慘,返去611嚷著玩耍,frankie係locker拎左牌黎俾我地鋤D,carey明明唔識卻扮識,笑死左,後上tuto,幫twinnie答問題,其實唔知自己講緊咩。之後去尖咀睇畫展,modernism同post-modernsim唔係好岩我,但成個畫展都幾好睇。
星期五又走了堂make-up。
周中無啦啦發生暗戀事件,事緣我locker無啦啦多左隻好樣衰既不名大象公仔,然後carey斷定為有人暗戀我,極度無奈,其實我想講唔會有人用一隻咁醜樣仲要係大笨象公仔黎示愛,但從事件中可以見得carey好關心我。

這幾個wkend要瘋狂做paper,緊接著,沒喘息的空間。

其實我究竟有沒有快樂過。

想找一天去看爸爸...

樹葉黃了
就要掉了
被風吹了
找不到了
太陽累了
就要睡了
留下月亮
等著天亮
冬天來了
覺得涼了
水不流了
你也走了
音樂響了
讓我哭了
心已丟了
還會痛嗎

還會痛嗎?

No comments: