Sunday, November 12, 2006

我要買書

渣打書節,我要去買返上次書展唐文龍阻止我買的書。
下星期就算我俾on9 discusson玩死都要去買書。
呀叔下星期6返黎,10日,唔知佢得唔得閒黎睇我拎scholarship。

前幾日落銀行搞野,跟住同個銀行姐姐傾下d plan,因為諗住再賺下息,傾傾下有個女仔拍我,我仲以為係上次傾plan而識既staff,我個腦轉左兩秒先知原來係monique,真係估唔到monique去左渣打做,仲要係我屋企樓下個間,約左以後得閒一齊食飯,而我落去整野時又可以聚下舊。
sinny係匯豐做,依家monique係渣打做,唔知幾時有人會係中銀、dbs、東亞做呢。

一個星期的reading wk完結,我終於唔知黐利筋,總算係返學前好返,真係thanks god。依然未去睇龐比度珍品展,但一定會係deadine前去睇。
仲有未夠一個月,珍珠就返黎lu,時間真係過得好快。

歐洲平機票又係時候一大批一大批湧出黎喇,幾時先到我去買呢。
3000幾蚊飛歐洲,真係抵到爛,淡季,呢兩年都唔會係淡季買到平飛去旅行架喇...

No comments: