Saturday, May 26, 2012

Now I promise to you and I can swear to you


I can Smile a little more
Sing a little more
Feel a little more
全因為你 說好了要為幸福一天天地練習
練習 Laugh a little more
Love myself a little more
要學會更加善待我自己
為你我變成了Better me

突然發現原來這個世界上只有我牢牢記住那日子
原來過了七年,最放不開的人是我

Now I promise to you
And I can swear to you
為你 我一定加倍愛護我自己
做一個值得你驕傲的Better me
一個值得你愛的Better me

No comments: