Sunday, April 18, 2010

meme再次出現眼前

進駐微博,facebook已經玩無可玩,除了upload相。

然後那天唔覺意見到yahoo! meme,meme,在大學時期困擾了我幾個星期的字,一個算係pro既term,真係估唔到再係生活中遇上。而我為自己已經畢業感到幸運,當時present搵黎搵去都係用email做example,極其量再講下岩岩開始popular既facebook,但現在,微博twitterplurk大把同meme有關的case studies,會做死人,尤其你要用很多時間才真的了解meme是怎麼一回事,簡單如其讀音,都可以研究幾個小時。

說回微博,至少我玩左一星期依然沉迷,沒原因地,其實同twitter一樣咋嘛,但twitter我連password都已經忘記了,又也許,可以看看我在微博會玩到幾耐。

有微博的,可以關注

從廈門寄來的明信片已經收到,極度懷念那些時光,每天喪爆粗兩條友喪玩喪笑喪kai勁懶,真係好想搵個wkend再上去一轉。

工作上,遇上討厭的人,我只係想講,其實唔熟唔好扮熟,兩次阻住我收工,頂,你自己有時間唔代表我要幫你hea時間,而且真係唔好懶friend。那晚ot後,沒胃口吃正餐,結果買了dreyer's,吃完後平衡了一點,再回家狂聽linkin park,難怪,呢期我咁rock'n roll,太燥底了。

志明與春嬌實在好看,在電影中心看,成場氣氛勁好,香港應該拍多D呢類型既電影。呢期想睇勁揪俠,kai片又cult,岩我,台譯屌爆俠,中譯海扁王,成件事好爆,有冇人想一齊睇,請約我。

No comments: