Sunday, March 07, 2010

和designer互相折磨的兩星期

週六,難得放工後回家,想去睇at 17和人山人海,但冇人得閒同我一齊去,唯有回家寫文。
話就話寫文,結果看了齣泰國電影,又玩玩鋼琴,結果到五點幾,終於開始,寫了六十幾字,總算開了個頭。

這兩個星期,我和designer互相折磨,我好憎佢,我覺得佢都好憎我,我同佢完全溝通唔到,所以我燥底左兩個星期,每次收到佢個稿,我都會燥底,改左兩個星期仲未改完,其實想點,明明好易改。也許一早send個file我自己改好過。當然我深信在電腦另一邊的他,都係咁憎我!!

12號回歸arts fest,如果係文化中心見到我坐係arts fest個counter,請不要驚嚇,又也許想扮偶遇我,都可以去CC走一轉。依家要諗下個日六點係公司走,六半要去到CC,我的晚餐該怎算好?

以前嘔文嘔得好快,太耐冇寫文,嘔個幾百字都要嘔咁耐,inspire me please, with your story。
為左inspire自己,我把琴開了來玩,但彈左幾首都唔岩beat,唔知自己做咩。

繼續寫文。

No comments: