Friday, April 20, 2007

有一點發燒和感冒

發燒。

無原無故地發燒,幸好verdy堂是看docu,俾我抖左陣,抖完仲燒,但都要死頂去拍野,返去小學拍野,係門口等左半個鐘,的士司機呀伯對我地極度好奇,終於小學放學,死拍爛拍,行出馬路拍差d俾校巴車死,好彩有個好心師奶叫住我,拍左十幾分鐘,希望用到做opening。

吃了藥便繼續做paper,寫呀寫呀寫,今日下晝就做完lu,仲出cwb兜左一個圈,嘩,好鬼凍,d風吹到我好鬼凍。買了要買的東西,但也找不了要找的東西。

sandy係成件事入面係最慘既一個,我祝願佢擺脫到佢既命運,而成件事有人盲目到不計後果,到最後攝高枕頭諗清楚想言歸於好,可惜對我地唔work。

媽媽走左lu,返天津返成十日,下個星期d十點堂都唔知點起身...

ALL or NOTHING,給不了所有,就什麼都不是。
咀嚼著。

No comments: