Wednesday, June 09, 2010

半日病假

結果,趁著所有老細都唔係香港,我終於請左半日病假。

病了個幾星期,沒認真抖過,照樣玩照樣工作,其實是把自己折磨成這樣。趁老細們都唔係香港,上晝send完野俾designer,終於覺得係時候要抖下,請左半日病假回家睡覺去。訓左兩粒鐘,4點去看醫生,得到假紙一張、兩樽藥水、五六包藥,太恐怖,好耐未食過咁多藥,回家後開了macbk繼續睡,訓到8點幾,好明顯真係訓完精神左,起瑪成個人冇咁病,原來病真係要休息,朋友們都叫我唔好博咁盡,畢竟不再年輕,而現在我真的發現原來真係年紀大喇,小小的流感可以折磨我咁耐。

明天繼續上班,太多野要趕,偷到半日病假都算好,其實如果唔係老細唔係香港,我應該會繼續死頂落去。要趁老細唔係香港先偷到半日假,我做到咁博其實為咩? 成件事太慘...


No comments: