Sunday, November 29, 2009

在北京復活.尋旅伴

(500) Days Of Summer。

我喜歡這故事,它的叙事手法,它的hidden meaning。
好適合做份paper研究它的genre。
it's a story about boy met girl, it's a story about love and relationship, but it's not a love story.

近期黑仔至極,廚房keep住跳制,終於要沖凍水涼,我高估左自己係呢個天氣接受凍水既能力... 病硬架喇,只係時間問題。快d整返好啦,頂唔到好多日。

周圍撩人復活節去北京,等平機票,等companion,其實就算無都可以一個上去搵yang,不過佢又唔可以日日陪我玩...

剛剛看回以前的blog(2007 june),請唐文龍先生急還我dvds:
1. 無痛失戀
2. 愛在遙遠的附近/面紗
3. hitch
4. 凶心人
5. psycho
6. thelma and louise
7. 波仔3
8. click

原來我買左thelma and louise,唔係睇返我自己都唔記得左。
至少還返無痛失戀/memento/thelma and louise俾我啦。

No comments: