Thursday, November 26, 2009

近來

生日周。

吃了太多,會有罪惡感,所以本來昨天買了粥,卻被老闆興起叫左出去飲茶,在什麼時候,我的工作一部份會是陪食lunch.... 結果吃了回來,看著那碗粥,放到雪櫃等到今天再吃,反正吃不死。

坐了四天counter,終於可以回歸冇人睇到我做咩既位,我諗唔會有人記得我係presenter架喇,個個都以為我做reception喇。仲要俾人迫去利用難得的假期教細路,太多野身不由己喇....
12月,老闆們相繼去旅行,又唔會有人記得幫我換電腦架喇... 而我自己部macbk都未整返好。

冬天,人更懶。


又是一部關於青春的電影,兩個女生,一場逃避的旅程。

近來好想看law abiding citizen,係時候睇返D heavy既戲喇。

No comments: