Saturday, March 28, 2009

short trip。taipei 2.2

由九份返到去台北車站,好彩只係等左兩三個字就有火車,上到去又係訓,其實我一去旅行一坐車就好眼訓。
返到去台北車站,就去左微風美食廣場買半熟乳酪布丁cheese cake,買完就即食,超好食,一個細細地既cheese cake NT42,唔係好重好重既芝士味,但係分量剛剛好,有d似慕思。

之後行左去光南大批發,個度d野好平,有文具有護理用品有錶有唱片雜誌,有某d野比起我見過既平一半,同埋好多台灣人學生都黎呢度買野,感覺有d似十蚊店。
本來諗住行去中正紀念堂,經過總統府個陣見到有人步操就去左湊熱鬧,呢次旅行真係有好多意外驚喜,哈哈。

出發去中正紀念堂,比想像中遠,不過都好快行到,一去到見到大劇院同音樂廳,好似北京故宮既造型,轉個彎就見到自由廣場喇,唔知係咪個廣場太空曠,又係好大風。

係中正紀念堂見到日落,好大個鹹蛋黃,襯住咁古代既建築,以為自己係北京tim。上左去影左兩張相,但冇參觀其他野就走左,個陣時都差唔多六點幾,人地都就快關門。

呢晚既晚餐就係師大夜市搞掂,由中正紀念堂搭去台電大樓,只需兩個站,出站後跟住人潮行就得,經過第一間watsons已經可以行入去轉入龍泉街,不過可以再行前d,前面都再有一間watsons,係個邊轉入去就係好多旅遊書集中介紹既小食攤位。

包括師園鹽酥雞,講真,我覺得北京好食d。
下面呢個係天津蔥抓餅,加左蛋,冇咩蔥味,主要睇中佢叫天津蔥抓餅,但其實天津冇呢樣野。


許記生煎包,NT 7一個,要拎飛等嗌,好似等臺食sushi咁,有肉汁芝麻好香,但我覺得略鹹左少少。

會上癮珍珠奶茶,已經係少冰,但飲到最後都剩返好多冰,咁大杯都係NT 25,好抵飲,佢d珍珠好好食。
食完野行完街,就去市政府站,行誠品信義,俾我見到命名日本,忍唔住拎黎打書釘,check下有冇故宮博物院既繪畫集,出去望左幾眼101就返歸喇。

No comments: