Saturday, March 21, 2009

完節後的生活

arts festival完了後,我究竟做了上什麼?
先是約人gathering,去shopping,去做一些我之前幾個月因為工作困身而沒法幹的事。
然後再工作。

先說花展,上年俾人投訴臨近完結先去,搞到d花變哂殘花敗柳,好啦,今年第一日就去喇,點知同上年冇分別,鬼知係得第一日陰天又大風又想落雨咩,原來去花展都要留意天氣報告,唔係想去就去...


放了幾天假,然後繼續工作,去個exhibition做睇場,仲悶過個陣返CH,因為上唔到網,我睇完潮爆中國,又睇左dt藝術語言的奧祕。

可憐既金魚仔,估唔到最後一日佢都捱唔到,希望個artist會改良佢個作品啦。
基本上,一日得二十至三十既流量,有好多人唔識玩唔會問,係咁倒瀉水累我抺地抺臺,又或者喪搞條金魚仔,整歪條tube又倒瀉水,衰左又唔認,其實呢,雖則個展覽叫interactive media category,但唔代表係同觀眾既互動囉,條tube咁危危乎,斷估都唔係俾你郁佢啦,條金魚離開可能係因為居住環境既缺陷,但我覺得佢咁樣日日俾人嚇一嚇,都足以嚇死囉。

1 comment:

louis said...

可憐既金魚仔就係因為長期受到恐嚇,同缺乏適當既居住環境,就咁俾一個無良既artist害死,金魚仔呀金魚仔,要報仇就搵買你返黎果個無良artist 啦!!