Saturday, October 18, 2008

上班一星期

悶。
係我負責個channel悶定係份job真係悶... ...
快d俾我剪promo,困我係剪片房啦!!!!

為何一得到,便難再討好
委屈我滿足你哪樣較好......


呢個時勢,有份工應該好開心,唔駛點做又有人工收,應該要好開心。
唉,日日公司對住部window 98,
唔俾人上msn,又無野做,真係好辛苦,快d有另一份工請我啦。

恨我講都不敢講,想都不敢想
也許一拖下去逼彼此講出更醜真相
想告別你講的都得傷,聽的當然傷
我怎可傷害我衷心感激的對像
然而受過傷,明白不可以貪安慰獎
幸福又怎可勉強......

No comments: