Monday, October 15, 2007

寫blog都可以係一份功課

好勤力地密密寫blog。

終於過了個wkend,我買了五支螢光筆,屬於我的三支拍埋落就快用完的螢光粉紅,成個組合好靚。
發現相機有得影4:3,我要狂玩呢個function。
睇左十幾篇news,仲要睇埋份readings同去中央先定到個outline。
blog... 已經有outline,等加埋readings d野就可以寫lu。
dennis份ex. 零接觸,d readings都未睇,我真係想作haiku,交左佢就算。
突然好想睇怪誕城之夜,我要買the holiday,我要聖誕睇,聖誕要睇love actually,但最後我可能只會睇寶貝智多星。

有人寫blog都有n咁多個references,痴線架,真係當paper交咩,500字casual d咪得囉,paul都話唔駛太formal啦,唔駛一定要做citation,d人好變態。

聽日要去中央要睇埋份readings,好讓我星期二同呀娜去玩,但其實dennis篇文先最urgent。

No comments: