Thursday, October 25, 2007

死亡周後死亡月

終於,完成了第一個死亡周,連續三日完成assignment,還有一個死亡十一月在等著我。

blog算寫得很快,media watch也算順利,雖然感覺上好heir,最後的pitch做得很hyper,sandy畫storyboard畫得好hyper,我係度key相都key得好hyper。
break後第一組pre,組組都assume有大公司支持,原來得我地組搞藝術,仲要係獨立製作,搞藝術真係唔簡單,我諗verdy一定好鐘意我最後個句「請大家支持藝術創作」,感同身受啦。
組組都好鬼interactive,得我地組係純故事創作,搞乜?!
下星期要交proposal,要做state present,跟住就放reading wk,起outline,做兩個present,交篇散文,嘩,想死呀。

個flash究竟有幾多時間做?! 謎...

No comments: