Thursday, October 18, 2007

強力的消費團

heir左半日,寫好了大半篇blog,懶有效率,依足paul所講好causual。
睇x-men,好好睇喎,真係笑到嘔。
夜晚約媽媽出街,睇黎我地兩個一係埋一齊就一定會買野,定律吧。

買左兩隻戒指,一條頸巾,睇中左個冷帽格仔衫,媽媽買左一隻戒指,扭左隻蛋,睇中左個草帽頸鏈,點解我地兩個一拍埋就一定會消費既呢,由北京到依家,一直都係咁,兩條友極度掛住北京,瘋狂地購物,日日返工等放工,放工等去西單秀水買野,香港d野好貴呀,就快連快餐都要30蚊一個喇。

仲有一個大pt state violence未寫。

講起公主,媽媽得到遠離公主的報應,為左要健康d,要行多d樓梯。
應該去了愛人上次買兩條靚靚key既鋪頭買戒指,好抵呀,西單明珠都應該差唔多價,我地兩個又痴左線,之後去左第二間,都係我既錯,我唔應該將個草帽鏈戴落媽媽度,搞到佢覺得靚,而有衝動買。
如果我地兩個都有錢既話,會係一個強力購物團。

No comments: