Friday, January 18, 2008

離開城市卻被另一城市所感動著

A VISTA OF PERSPECTIVES
當人人都話會凍到死時,我著左好多衫熱到嘔,出左成身汗,只因我懶唔想拎住件褸...

滿懷歡喜去左OCT-loft,好798,好掛住北京,但我都係鐘意798多d,但我又知我未行哂成個OCT。OCT近期做緊當代雕塑藝術展,關於modernization,矛盾衝突,認知思考批判,我覺得好值得睇,睇完係會諗野既。

Wenda Gu, Cultural Transference: From OCT to Oh! SHIT!

Li Hui, Trandmigration & Chen Changwei, Panda

Bai Yiluo, Spring and Autumn; Harris Kondosphyris, Alligator, 2007; Li Jiwei, Plastic City

其實最大衝突和矛盾係睇完呢個exhibition後,再睇左建築雙年展,modernization... 我要睇埋香港果個,互相呼應。

最正既係有好多video介紹深圳,仲有講深圳同香港,好想快d去埋香港果個。但一路睇一路諗起頭先個exhibition,modernization,危機。

之後去埋何香凝,但今日冇咩野睇,再回復到北京的生活,食mcdonald6蚊兩個批,再去沃爾瑪捐貨,超開心,有好多係北京成日食同飲既野,開心到暈,個度地方好靚,靚到唔想走,如果spend係果度一日,我都覺得抵。



No comments: