Sunday, January 13, 2008

我那腐壞已久的身體

考完試身心舒暢,要開始正式調理腐壞己久的身體。

考完試當日隨即入沙田打邊爐,超正,除左廁所超遠之外。呱呱喪食,成程冇出過聲,勁過異能人,anthea好似媽媽幫我地整瀨尿蝦,喪飲汽水,同另一個anthea笑足成餐,芝心丸好食到癲左,仲有蜆都好好食,個度實在太多野食,天超抵喎,下次再去過。約好左22號去燒野食,順便開會傾畢業旅行,去東歐,用最少既錢去最多既地方,要捱都要去,anthea仲勁,話借大耳窿都要去,我地突然都變得好雄心壯志,開始做research,praque有平平apartment租,異能人都覺正。死都要去畢業旅行整窮自己再返黎繼續賺錢。

又飲紅酒,飲左半支都有,法國同澳洲,法國個支層次感多d,澳洲個支困味重d,我都係鐘意法國個支多d。d甜品好好食,近來喜歡食湯丸,本來諗住返大陸成大班人食開心d架嘛,唉,依家變成星期五去極short trip囉。

聽日約左ht-ers gathering,其實主要去拎手信,哈哈哈哈,順便去7仔買beer去海皮隊。
噢,我那腐壞已久的身體... 只能繼續腐壞下去。

No comments: