Sunday, May 27, 2007

剪斷了牽掛

好久沒剪過頭髮,是真的剪短的剪髮,為了迎接夏天,一個改變。
很不習慣,希望過多幾日會習慣d。

交完最後一份paper,已經好holiday mood,現在更甚,尋日同呀慧傾左好耐電話,一直係度講北京既野,我地一定會去石景山個theme park,同假既disney公仔影相,然後等我用photoshop再key返真既disney公仔上去,爆正。一定要去798買手信俾sandy,因為好襯sandy。twinie有得去cctv,羨慕呀,我希望btv安排我做職業fans。還有,要祝呀慧good luck,唉,兩個月既野真係預測唔到。

考試迫近,竟然更holiday mood,發生咩事。
考完試更恐怖,要買insurance,要聽briefing,要買野準備去流放,要約會,其實我有冇咁多時間做咁多野。

schedule.
1 jun - examination / possibly have dinner with scully sandy
2 jun - lunch with auntie
3 jun - drama with grace
4 jun - talk
11 jun - korea bbq with uwaers
13 jun - drama with grace
16 jun - BEIJING

and then one day for my lover, one day for HTers, one day for anna b-day, one day for meeting with scully/faye/twinie/adelaide, one day for my family, one day for briefing...
這叫充實還是叫忙碌。

No comments: