Monday, March 12, 2007

逃學天

早上逃學,呀慧又發燒,sandy俾重色輕友既人拋棄,好慘,早知我返學陪sandy啦。

兩點返去上tuto,sandy在電話中講左件幾shock既事俾我知,我落堂之後又話左俾呀慧知,大家shock哂,我諗我地三個要做d野lu。
tuto discussion,都幾smooth呀,之後上japan tuto睇friends,日韓個套,陳慧琳出左一個shot,想點,大家一齊扮深田做okay手勢,之後又discuss,上晝冇上堂,都唔係好知佢講咩,右抱用最位既時間教我,我淨係get到ethnoscape囉。

落左堂一直同呀慧discuss緊個件事,真係幾笑爆咀,返學有d咁既事笑下都唔錯。

No comments: