Wednesday, November 30, 2011

This city is dying, you know?

天與地確實為tvb少有的題材。



好有深度的一段說話。


「你睇吓我地呢個世界,睇下我地呢個城市係乜野樣,除咗錢呢個字之外,我地已經分辦唔出是非黑白,我地每個人都被環境訓練到,好似倒模出嚟咁。鍾意食同一樣既­嘢、鐘意同一樣電視節目、支持同一種政治立場,信奉同一種生死病死的做人方法,this city is dying, you know?」


「獨立的精神、抗拒建制、自由、愛、勇往直前,其實何止係 Rock & Roll ,乜我地做人唔係本來就應該係咁既咩?」

估都估唔到呢段對白係出自tvb電視劇,tvb唔好剩係拍D宮廷戲啦,拍女人都拍到悶啦,拍下男人咪幾好。

仍然唔明點解無論係電影同電視劇,女人與女人只能夠sex and the city和鬥生鬥死,而男人和男人的bonding可以來得如此有血有肉和masculinity,struggle和friendship,從來都是男性情義帶給更多的震撼。

No comments: