Wednesday, July 08, 2009

雜記

要寫回好幾天發生的事。

星期日和唐文龍(好久沒叫這名字)去太古坊聽香港小交的免費表演,銅管樂,即Brass。唐文龍遲到了,所以我先入場,但已經有好多人,沒位坐,所以到了台側, 第一首歌個定音鼓真係好震撼,有好多細路仔俾定音鼓嚇親,之後就介入唔同既樂器,d歌都好好聽。 之後陪唐文龍去大家樂下午茶,我依家先知大家樂出左新野,不過我覺得雪糕應該好食D。


星期一收到第二團淘寶既飾品同肩帶,肩帶係hopi同erica,而飾品大多數都係elvi既。

今次D飾品好靚,特別係白玫瑰同貓仔既耳環,金色渡得都好靚,仲有一團係from呢間shop,好期待。

尋日即係星期二去左上環既soft aroma,順便拎李翠盈既手信,同俾返倩品俾elvi。
我地專登避開lunch hour,但polly都好肚餓叫左意粉食,我叫左個toast加大latte,每一杯佢都畫左唔同既公仔俾我地,好靚,下次想試佢既粟米片coffee。

elvi既細latte係笑臉,好得意,而我杯大latte係多啦A夢,之後李翠盈黎到叫左杯熱朱古力,畫左隻豬仔俾佢。

我好鐘意佢隻杯,飲latte隻杯就寫滿latte,我見有人飲朱古力,隻杯就寫滿chocolate。

另外,發現我盆仙人掌開花呀!!!!!!!!! 好靚呀,證明呢幾日D陽光真係好猛烈。

仲有一朵等待開花!

No comments: