Wednesday, February 04, 2009

中上環。偷得浮生

等待第一筒leica z2x的出生,今天用了半天時間在中上環半山走呀走呀走,一筒38張的菲林,期待著。

星期五便開節,然後就是昏天暗地的日子,直至3月,在還未忙到死的日子,難得假期,還是到中上環偷得浮生,其實市區也很美。

很敗家地,第一站是到cotton on,我真的懷疑自己有買男裝的癮,但我真係覺得男裝tee真係靚好多喎,很喜歡那件tee。之後一直走上至藝穗會,再到中區警署,對面大廈的窗反映至中區警署的牆上很美。


石板街還是很多遊人,之後亂打亂撞到了蘭芳園。

吃了個撈丁,喝了杯奶茶,叫了個咖央,雖然坐係廁所出面,又有staff出出入入,但無礙食物的質素。吃完一餐,再往前走,去1新築地再食,叫了個牛肉飯定食,和sushi first kiss,當我半開玩笑說係咪食左真係有初吻既感覺,老闆娘半搭訕答我係,笑死我,不過初吻sushi食落真係好fresh,牛肉飯都好食,但係死屈我地要吞拿魚,明明佢仲有三文魚,切三片唔會影響晚市呀嘛... 坐係新築地入面,傾下遲d旅行既野,個feel真係好好,好似係外國咁,超正。
食完野開始今日既旅程,首先經過荷林活道以前既警察宿舍。

我很喜歡門口的那棵大樹。
走左上上面條街,再一直行就係遊樂場,很復古的味道,只有一張簡簡單單的波臺、跳飛機的圖案和兩個搖搖公仔,這樣的遊樂場在很久的以前滿足了多少個孩童?

之後不理前面是什麼路,只顧向前走,走到了醫學博物館,我竟然買到學生飛,管理員伯伯好好人,豪蝕五大元俾我。

參觀完繼續亂走,竟然走到去上環,然後又逛了海味街同蔘茸燕窩街,沿著路走回中環,去了h&m,被迫喝了廿四味,又去重遊爛屋,再從蘭桂坊回到cotton on,之後,和放工人潮一起坐地鐵回家了。


明天又要上班,決定趁休息時間,去尖咀間cotton on行下。

No comments: