Monday, December 22, 2008

我要旅行!

突然旅行癮起,開始想plan三月既trip。
plan plan下,好掛住北京,又想去北京,但無理由一年去一次架嘛,雖然係當返屋企甘,但未免太變態,去過上海蘇杭天津北京深圳,都係最鐘意北京,北京既節奏實在太岩我,i really love beijing and miss beijing,i must come back!!!

想讀返書,master呀,但又真係好驚到時拎住個master無人敢請,其實又未諗讀咩好,好煩呀,又要apply。

人生難得型幾次呀,個陣reject LU offer reject得好爽,依家tvb俾個offer我我又reject,都唔知係咪應該reject,但係要我將所有時間精力貢獻俾份工,我又唔想,又或者依家唔型以後未必再型得起。

x'mas兩日假,要好好珍惜,so looking forward!!

No comments: