Wednesday, May 28, 2008

三連環grad trip前奏之住宿

近幾個月為grad trip狂搵狂bk hostel賓館,bk到連自己都差點忘記bk過了什麼。
北京的,真係好似北交大。
京都超抵的公寓,有廚房仔又有private toilet
大阪的female dorm rm,好橙

上海的hostel,bk的是四人房,而這應該是6人人房的相

sister anthea和我的最愛,超exotic的蘇州hostel,所以一加再加,加到四晚。

兩間都在西湖旁,還未決定。

第一次住hostel住dorm room,己經變左半個hostel賓館通,閒閒地一個地方suggest到幾個住宿,癲到我地。
依然覺得談京都個間張床好危危乎,或者去到唔會甘。

2 comments:

WEnDy said...

翼,我岩岩去完南京上海杭州返黎bor,拿返本passport聽日去高雄,懇丁同阿里山ah哈哈。杭州間yha湖中居hostel係我的最愛,近西湖曲院風荷+蘇堤,日日係西湖租架單車踩出去不知幾寫意,考慮下。哈哈!

said...

墾丁呀,好想去!!!!
可惜我唔識踩單車....