Monday, July 09, 2007

北京狂錄節目

又一個weekend。
呀慧星期五過左黎訓,我地兩個訓醒都好似俾人打左一身,兇手除左菲姐,就無其他他喇,佢為左叫我起身仲打我patpat,好暴力。
星期六四條友去左頤和園,好熱,菲姐同louis各買左頂hat,勁白痴同低能。我同呀慧見到好斯情景只好閃。
行到咁上下,就返去錢櫃唱畸,要等房,唯有去雞雞食住等,雞雞勁好食,之後去到錢櫃又有得食buffet,同ceo差唔多,勁正。

昨天去了故宮,金枝慾孽之旅,開頭high爆,愈行愈支力,之後落雨,急急腳落西單行街,搵唔到呀龜講果間mall,今日再去掃貨。要買褲褲戒指同鞋鞋。

聽晚又要錄節目,成為電視台常客囉,有cctv既人應該會見到我。

2 comments:

Anonymous said...

cctv邊台?

Anonymous said...

cctv 6呀